Rechercher dans ce blog

Tuesday, May 4, 2021

Maurice de Hond: 'Had nou naar mij geluisterd...' - PowNed

Maurice de Hond, bekend als dé opiniepeiler van Nederland, wist het vorig jaar al en hadden we toen maar naar hem geluisterd: aerosolen blijken best belangrijk te zijn bij de verspreiding van het Coronavirus. Zo zijn dus dertien maanden schade voor niks geweest...

De Wereldgezondheidsorganisatie WHO erkende afgelopen vrijdag de belangrijke rol van aerosolen in de verspreiding van het Coronavirus. Uit "meer en meer" modelstudies zou volgens wetenschappers van de universiteiten van Amsterdam, Twente en Cambridge blijken dat die piepkleine deeltjes die u, ik en iedereen produceren door te niezen, te hoesten of alleen al te praten, best lang kunnen blijven 'hangen'.

Volgens de NOS best belangrijk nieuws, maar dit wisten we dankzij Maurice de Hond ruim een jaar geleden al. Speciaal om zijn gelijk aan u te tonen heeft hij zijn artikel van destijds opnieuw op zijn website geplaatst: "Zodat u kunt zien wat je met de kennis van toen in die 13 maanden had kunnen doen om veel schade te voorkomen", aldus De Hond op Twitter.

Eerlijk is eerlijk: wij kunnen niks anders dan Maurice de Hond hierin gelijk geven. Momenteel houden wij dan ook een redactievergadering of we hem een PowNed-sticker moeten bezorgen. 

Adblock test (Why?)


Maurice de Hond: 'Had nou naar mij geluisterd...' - PowNed
Read More

No comments:

Post a Comment

Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen - Telegraaf.nl

[unable to retrieve full-text content] Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen    Telegraaf.nl Een 'individuele keuze' over v...