Rechercher dans ce blog

Sunday, July 3, 2022

Welke rol speelt het coronavirus nog in het leven? 'Ik geef nu zelfs vier zoenen in plaats van drie' - Volkskrant

Heeft u corona gehad?
‘Ja, drie weken geleden nog. Ik ben gevaccineerd, dus ik dacht dat ik er wel doorheen zou fietsen, maar het viel me ontzettend tegen. Ik had alles: hoofdpijn, spierpijn, verkouden. Nu ben ik nog steeds moe.’

Bent u bang om het nog een keer te krijgen?
‘Ja, ik ben bang dat ik de volgende keer nog zieker word.’

Zijn er mensen in uw omgeving bij wie u nog steeds extra voorzichtig doet?
‘Zowel mijn moeder als zusje is longpatiënt. Van hen houd ik afstand. Mijn moeder heb ik al twee jaar lang geen knuffel gegeven. Dat is vervelend, maar ik zou het erger vinden als ze corona krijgt.’

Houdt u in uw vakantieplannen rekening met corona?
‘In september gaan we naar IJsland. Bezorgd om daar corona te krijgen ben ik niet, we hebben een camper gehuurd en rijden door dunbevolkt gebied. Daar ben ik beter beschermd dan hier.’

Adblock test (Why?)


Welke rol speelt het coronavirus nog in het leven? 'Ik geef nu zelfs vier zoenen in plaats van drie' - Volkskrant
Read More

No comments:

Post a Comment

Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen - Telegraaf.nl

[unable to retrieve full-text content] Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen    Telegraaf.nl Een 'individuele keuze' over v...