Rechercher dans ce blog

Saturday, March 18, 2023

Vrouw (34) met baarmoederhalskanker: 'Haal HPV-vaccin' - 1Limburg | Nieuws en sport uit Limburg

"Ik barstte in huilen uit en dacht alleen maar: ik ga mijn drie jonge kinderen verliezen. Maar juist voor hen wil ik vechten tegen deze ziekte", vertelt ze. In eerste instantie leek de behandeling aan te slaan, maar later kreeg ze toch slecht nieuws. De kanker was uitgezaaid door haar hele lichaam.

Adblock test (Why?)


Vrouw (34) met baarmoederhalskanker: 'Haal HPV-vaccin' - 1Limburg | Nieuws en sport uit Limburg
Read More

No comments:

Post a Comment

Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen - Telegraaf.nl

[unable to retrieve full-text content] Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen    Telegraaf.nl Een 'individuele keuze' over v...