Rechercher dans ce blog

Sunday, August 20, 2023

Wendy van Dijk heeft knokkelkoorts: hoe gevaarlijk kan het virus zijn? - Dagblad van het Noorden

De presentatrice liet zaterdagmorgen op Instagram weten dat ze knokkelkoorts heeft. Later gaf ze een update vanuit het ziekenhuis: ’Bij neusbloeding moet je wel aan de bel trekken dus dat heb ik gedaan. Bloedplaatjes worden nu gecheckt dus dat is fijn. Wat een toestand dit, verder voel ik me redelijk goed’.

Adblock test (Why?)


Wendy van Dijk heeft knokkelkoorts: hoe gevaarlijk kan het virus zijn? - Dagblad van het Noorden
Read More

No comments:

Post a Comment

Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen - Telegraaf.nl

[unable to retrieve full-text content] Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen    Telegraaf.nl Een 'individuele keuze' over v...