Rechercher dans ce blog

Thursday, July 1, 2021

Tieners vaccineren? Marieke wil haar kinderen absoluut niet laten inenten - LINDA.

Marieke vertelt: “We hebben met de kinderen naar alle persconferenties gekeken. Mijn man en ik zijn hardwerkende ondernemers, de impact van alle beperkingen was bij ons groot, maar we hebben ons keurig aan alles gehouden.”

De moeder van vier vindt het coronavaccin te risicovol, want volgens haar is er te weinig bekend over de effecten. Ook vindt Marieke dat kritische geluiden niet gehoord worden. “Er zijn zoveel artsen en wetenschappers die gewoon monddood worden gemaakt.”

“Ik ben geen anti-vaxxer. Onze kinderen hebben gewoon alle prikken gehad die alle andere kinderen krijgen. Onze gezondheid is erg belangrijk. Als ik de kerngezonde twintigjarige zoon van een collega doodziek zie worden na zijn tweede prik, dan denk ik: waarom? Dat wil ik onze kinderen niet aandoen.”

Gezondheidsraad

Demissionair minister De Jonge is voorstander van tieners vaccineren. Vooral om het aantal besmettingen in klassen terug te dringen. Ook de Gezondheidsraad ziet de voordelen van het inenten van jongeren, maar waarschuwt alsnog voor eventuele bijwerkingen.

Het vaccin van Pfizer is veilig bevonden voor zowel kinderen als volwassenen, maar recent gevaccineerden kunnen last krijgen van milde, tijdelijke bijwerkingen.

*Om haar kinderen te beschermen tegen mogelijke negatieve reacties is de naam Marieke gefingeerd. Haar echte naam is bekend bij de redactie van Hart van Nederland.

Lees ook
Alles wat je wilt weten over het vaccineren van tieners

Adblock test (Why?)


Tieners vaccineren? Marieke wil haar kinderen absoluut niet laten inenten - LINDA.
Read More

No comments:

Post a Comment

Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen - Telegraaf.nl

[unable to retrieve full-text content] Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen    Telegraaf.nl Een 'individuele keuze' over v...