Rechercher dans ce blog

Tuesday, December 12, 2023

Meer onderzoek naar aandoeningen bij vrouwen: 'Ik voelde me niet begrepen' - RTL Boulevard

De beroepsvereniging voor gynaecologen en vrouwenorganisatie Women Inc willen meer onderzoek gaan doen naar 'vrouwspecifieke aandoeningen'. Een voorbeeld van zo'n ziekte is PCOS, waarbij je als vrouw vooral mannelijke hormonen aanmaakt. Bij Denise duurde het liefst dertien jaar voordat dit bij haar werd geconstateerd. "Ik was echt heel ongelukkig."

Adblock test (Why?)


Meer onderzoek naar aandoeningen bij vrouwen: 'Ik voelde me niet begrepen' - RTL Boulevard
Read More

No comments:

Post a Comment

Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen - Telegraaf.nl

[unable to retrieve full-text content] Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen    Telegraaf.nl Een 'individuele keuze' over v...