Rechercher dans ce blog

Saturday, January 20, 2024

Mara (31) werd jong weduwe: 'Tussen chemo's door trouwden we' - LINDA.

Hersentumor

“We waren begin twintig en waren net gaan samenwonen, toen Stef zijn eerste epileptische aanval kreeg. Hij bleek een hersentumor te hebben; ons zorgeloze leventje was in één klap voorbij. Stef onderging twee hersenoperaties, die hij ternauwernood overleefde.

Hoewel zijn karakter erdoor veranderde, wilde ik nog steeds dolgraag met hem verder. Tussen de chemo’s, bestralingen en controles door trouwden we. Ik raakte zelfs zwanger, we konden ons geluk niet op. Maar toen Suze twee was, vonden ze een nieuwe, agressievere tumor in zijn hoofd.”

Geluk en gemis

“Snel daarna belandde Stef in bed. Weliswaar kregen we veel hulp, maar ik kwam nauwelijks nog tot rust. Ik sliep met één oog open, stond altijd aan. Gelukkig bleven we wel praten. Stef begreep dat ik snakte naar een normaal leven; ik zette mezelf al jaren opzij voor hem. Hij wilde niets liever dan dat Suze en ik weer gelukkig zouden worden.

Dat ik al zo snel een liefde zou krijgen, had ik ook niet verwacht. Ik geniet enorm van de zorgeloosheid in mijn relatie met Martijn. Suze is ook gek op hem, ze noemt hem zelfs papa. Voor de ouders van Stef was dat even wennen, maar ze gunnen ons een nieuwe start. Ik vind het mooi dat geluk en gemis bij ons naast elkaar mogen bestaan.”

Adblock test (Why?)


Mara (31) werd jong weduwe: 'Tussen chemo's door trouwden we' - LINDA.
Read More

No comments:

Post a Comment

Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen - Telegraaf.nl

[unable to retrieve full-text content] Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen    Telegraaf.nl Een 'individuele keuze' over v...