Rechercher dans ce blog

Tuesday, January 16, 2024

Sandra (36) kreeg baarmoederhalskanker: 'Ben ik er de volgende verjaardag van de tweeling nog?' - Noordhollands Dagblad

Sandra valt na de behandelingen in een zwart gat. ,,Toen begon het verwerken pas. Wat heb ik eigenlijk allemaal meegemaakt?”© Foto Charles Groeneveld

Annemarie de Jong

Leiden

Als Sandra Buskermolen buiten haar menstruatie om bloedingen krijgt, vertrouwt ze het niet. Ze gaat naar de huisarts en krijgt uiteindelijk slecht nieuws: baarmoederhalskanker. Minder dan de helft van de vrouwen laat intussen een uitstrijkje maken. „Doe dat alsjeblieft wel. Wat ik heb meegemaakt wil je echt niet”, zegt Sandra.

Adblock test (Why?)


Sandra (36) kreeg baarmoederhalskanker: 'Ben ik er de volgende verjaardag van de tweeling nog?' - Noordhollands Dagblad
Read More

No comments:

Post a Comment

Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen - Telegraaf.nl

[unable to retrieve full-text content] Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen    Telegraaf.nl Een 'individuele keuze' over v...