Rechercher dans ce blog

Saturday, July 29, 2023

Tom (51) werd allergisch voor rood vlees en zuivel na tekenbeet, en ontdekte dat pas na 16 jaar: “Ik vermoedde dat het er iets mee te maken had” - Het Nieuwsblad

© dirk vertommen, ss

Amerika waarschuwt dat er een allergie voor rood vlees en zuivel in opmars is, die je krijgt na een tekenbeet. En nee, dat is geen broodjeaapverhaal: Vlaming Tom (51) liep het zelfs op in de Ardennen. “Toen ik onlangs zondigde met kaasfondue, lag ik erna een hele dag ziek op de zetel.”

Koen Baumers

Adblock test (Why?)


Tom (51) werd allergisch voor rood vlees en zuivel na tekenbeet, en ontdekte dat pas na 16 jaar: “Ik vermoedde dat het er iets mee te maken had” - Het Nieuwsblad
Read More

No comments:

Post a Comment

Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen - Telegraaf.nl

[unable to retrieve full-text content] Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen    Telegraaf.nl Een 'individuele keuze' over v...