Rechercher dans ce blog

Saturday, November 18, 2023

Bedrogen vrouw Floor: 'Mijn ex dacht dat 'ie een 'soa-radar' had' - LINDA.

“Een paar dagen later stond Jens onder de douche en kreeg ik ineens de onbedwingbare neiging om op zijn telefoon te kijken. Heel bizar, want dat had ik nog geen enkele keer gedaan. Maar nu werd ik er gewoon naartoe getrokken. En met resultaat, want ik vond een appgesprek waaruit bleek dat hij met een meisje wilde afspreken. Dat was nog niet gebeurd, maar de plannen werden gemaakt. Ik heb hem natuurlijk gevraagd wat hier aan de hand was. Hij betuigde spijt en zei dat het kwam door de afstand die nu al een paar maanden tussen ons in zat. Ik dacht: oké, er is nog niets gebeurd, het zal wel loslopen.”

“De volgende nacht werd ik wakker na een nachtmerrie waarin hij wél was vreemdgegaan. Ik dacht dat het gewoon een gevalletje ‘stomme droom’ was, maar ineens voelde ik bloed tussen mijn benen. Ik zat aan de pil en weet wat doorbraakbloedingen zijn, maar dit was echt iets anders. Het zette ook niet door, na die ene bloeding was ’t meteen weer klaar. Ik ging googlen en kwam erachter dat ik waarschijnlijk geen schimmelinfectie had, maar chlamydia. Alle symptomen kwamen overeen. Shit.”

Thumbnail voor Janneke (42) deed open voor de pizzabezorger, maar: 'Daar stond het bi-avontuurtje van m'n man'Janneke (42) deed open voor de pizzabezorger, maar: 'Daar stond het bi-avontuurtje van m'n man'Lees ook

‘SOA-radar’

“Het was zaterdagochtend, dus naar de huisarts kon ik niet. Ik besloot hem maar gewoon te bellen en te vragen of chlamydia een reëel scenario was. Hij ontkennen natuurlijk: ‘Nee joh, wat denk jij?’ Ik plande voor de zekerheid toch een afspraak in bij de huisarts en vroeg hem de avond voor die plaatsvond nóg een keer: ‘Weet je zeker dat er niets gebeurd is?’ Ik moest daar gaan liggen voor onderzoek, met eendenbek en al, dus als ik dat met één antwoord kon voorkomen: heel graag. Maar hij zei juist: ‘Ga maar naar de huisarts, dan zul je zien dat er niets aan de hand is.'”

“Lang verhaal kort: het was chlamydia. Toen ik hem dat appte, kreeg ik meteen terug dat het hem heel erg speet. Nu kon hij er natuurlijk echt niet meer omheen. Het bleek te gaan om een collega, met wie hij inderdaad een keer naar bed was geweest. En weet je wat nou de grap is? Hij dacht dat ‘ie een neusje had voor wie wel of geen soa had, hij dacht dat hij dat aan mensen af kon zien. Nou, die idiote theorie heeft hij dus voor zichzelf onderuit geschopt: hij kreeg meteen chlamydia en dát verraadde hem.”

“Voor de chlamydia kreeg ik een kuur, daarna was ik van de klachten af. En ook van Jens, want ik vond het toch wel echt te moeilijk om met hem door te gaan. Ik hield van hem, dus het was zeker geen makkelijke beslissing, maar dit is beter zo. Ik maak mijn project af in Wenen en daarna is het tijd voor een nieuwe fase, waarin ík centraal sta.”

*Floor vertelt haar verhaal anoniem. Haar echte naam is bij de redactie bekend.

Oproep

Ben jij ook ooit bedrogen en wil je jouw verhaal (anoniem) delen op LINDA.nl? Mail in het kort jouw ervaringen samen met je naam, leeftijd en telefoonnummer o.v.v. ‘Bedrogen vrouw’ naar ellen.hensbergen@linda.nl.

Thumbnail voor 3x Bedrogen Vrouw: 'Hij leidde al twee jaar een dubbelleven'3x Bedrogen Vrouw: 'Hij leidde al twee jaar een dubbelleven'Lees ook

Adblock test (Why?)


Bedrogen vrouw Floor: 'Mijn ex dacht dat 'ie een 'soa-radar' had' - LINDA.
Read More

No comments:

Post a Comment

Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen - Telegraaf.nl

[unable to retrieve full-text content] Krijg de pokken, zou ik bijna willen roepen    Telegraaf.nl Een 'individuele keuze' over v...